background

Tuesday 6 December 2011

~SAHABATKU TERTINGGAL DI INDONESIA~

mood aku ari ni..giler2 siket...oleh kerana terlalu rindu kawan karib aku yang sekarang kat negara kelahirannya~INDONESIA...hehehehe,,,now nak lagu DEWA~cINTAKU TERTINGGAL DI MALAYSIA,ops  SAHABATKU TERTINGGAL DI INDONESia ler...ni versi aku sendiri okey...hehehehe

tak pernah ku sangka
jauh dari kamu
membuat aku menderita
sejak pertama bertemu denganmu
di negaraku yang indah

aku di sini mengenang kamu
meski aku tak lagi sendiri
ku mulai berpikir tuk tinggalkan
kawanku di Terengganu
duhai kawanku
sahabatku tertinggal di Indonesia
haruskah aku kembali
di LY FURNITURE
duhai sahabatku
haruskah kutinggalkan semuanya
yang kumiliki
untuk berjumpa kamu
mungkinkah kamu sahabat terakhirku
mungkinkah kamu sahabat matiku
ku mulai berpikir tuk tinggalkan
rakanku di terengganu
duhai rakanku
sahabatku tertinggal di indonesia
haruskah aku kembali
di LY FURNITURE
duhai sahabatku
haruskah kutinggalkan semuanya
yang kumiliki
untuk kuserahkan hidupku
untuk kuserahkan matiku
duhai sahabatku
cintaku tertinggal di Indonesia
untuk hidup bersamamu
berilah aku satu keyakinan untuk
kekuatan untuk
kesungguhan untuk
bisa tinggalkan semua untukmu
duhai sahabatku
sahabatku tertinggal di indonesia
haruskah aku kembali
di LY FURNITURE
duhai sahabatku
haruskah kutinggalkan semuanya
yang kumiliki
untuk kuserahkan hidupku
untuk kuserahkan matiku
duhai sahabatku
sahabatku tertinggal di indonesia
untuk hidup bersamamu

xkisah ler..korang nk cakap or komen ape,..now mood aku ngah windu "dew" kat indon tu...siyes WINDUUUU GIIIIILLLLLLLLLLLLEEEERRRRR....lambat ag ke nak masuk bulan 2??xsabar2 nk jumpa dew...insyaallah...dapat ketemu dengan dew ag...hehehehehe

No comments:

Post a Comment