background

Friday 9 December 2011

~HARimau muda di AUSTRALIA~

yahuuu,,,lagi sekali Muslim akan main untuk harimau muda...maybe ni akan menjadi titik terakhir baginya kerana pada tahun hadapan..genaplah umuq beliau as 23 tahun...maybe ni peluang terakhir beliau mewakili harimau muda bawah naungan Owg Kee Swee...xpa2...janji t sokong u ....hahahhaa...antara pemain lain yang turut bersama ialah :

Izham Tarmizi ,Khairul Fahmi Che Mat,Ahmad Fakri Saarani,Thamil Arasu, Nazmi Faiz Mansor,Syahrul Azwari Ibrahim, Mohd Fandi Othman, Abdul Shukor Jusoh, K. Gurusamy, Mahalli Jasuli,Mohammad Muslim Ahmad,Wan Zack Haikal Wan Nor, Mohd. Irfan Fazail, Fadhli Mohd Shas,Gary Steven Robbat,K. Reuben,D. Saarvindran,Syazwan Yusof ,Sharil Saari , Nik Mohd. Syahrul Azim Nik Abd. Halim,Muhammad Akmal Ishak, Mohd Azizan Nordin dan Mohd Azrif Nasrulhaq.

moga dengan pemergian dorang, mereka akan menebus kembali kekecewaan negara ketika bertemu Bahrain...moga kali ini, HARIMAU MALAYSIA akan pulang dengan kejayaan buat seluruh rakyat malaysia...ayuh rakyat malaysia, teruskan sokongan anda untuk mereka..teruskan bersama mereka xkira waktu senang mahupun susah...jadilah peminat yang bijak...apa yang pasti..sokongan anda semua akan menyemarakkan lagi auuumann harimau malaysia kita di bumi Australia...moga mereka akan menimba ilmu di sana dan bersedia untuk gempurkan misi ke olimpik..mudah-mudahan semuanya berjalan nan lancar...

No comments:

Post a Comment