background

Friday 9 December 2011

~MANAF JERSI 11???~

siyes terkejut bila dapat tahu manaf akan sarung jersi 11 tuk liga depan...apa dah jadi????kenapa??mengapa??aku sendiri pon xsure dengan berita ni ok..cuma terkejut bile terbaca kt FB ..adew someone yang post sal hal ni...betol ke x...memang xsure r..so terpaksa tunggu tuk musim depan r...adakah beliau benar-benar akan menyarung jersi 11 atau 20...sama-sama kita tunggu dan lihat ok..for fans manaf...jangan kecewa if beliau berjersi 11...no itu xpenting sayang..yang paling penting sekarang ialah...2012 akan mencetuskan fenomena di mana manaf akan menjadi penjaring terbanyak...dengan usaha dan kegigihan beliau pada musim lepas...terengganu berjaya merangkul piala Fa , naib juara liga super dan piala malaysia...berkata kesungguhan beliau dan rakan-rakan seperjuangan..TERENGGANU telah menjadi gergasi bagi negeri pantai timur..cayelah....bangga aku sebagai anak terengganu n anak pantai timur....apa yang aku harapkan..xkiralah manaf berjersi 11 otau 20..aku akan sentiasa menyokong beliau selagi termampu..dan TERENGGANU FA akan sentiasa mendapat sokongan aku even xberada di bumi terengganu...antara betol atau x pasal jersi manaf itu...ayoh kita tunggu musim akan datang ok.....senyum sokmo....peteh ganu peteh...

No comments:

Post a Comment