background

Sunday 4 December 2011

~JELUS~



now, malaysia sedang dilanda DEMAM OMBAK RINDU, mana -mana tempat yang i terjah..sumenya duk story sal ombak rindu,xkira ler FB, twitter or blog...sumenya duk story sal ombak rindu.....aik..tension dibuatnya..mana pergi..xkira lah kt umah or mana2..sumenya duk story OMBAK RINDU,,,siket2 OMBAK RINDU..asal depan aku je...mesti akan duk citer OMBAK RINDU....aish...hari2 cam ni..tesyen mak....dari ralik duk citer OMBAK RINDU..baik ajak aku main OMBAK KT PANTAI...korang ni..xfed up ke duk cakap sal OMBAK RINDU ni..kang xpasal2 aku buat ombak kt muko ko..nak????dew juga yang xpasal-pasal masuk hospital karang.....waaa...siyes aku benggang nan korang......actually..aku ni dah lama duk tunggu tayangan Ombak rindu tu..weeiii...siyes kot..tu la novel pertama yang aku baca..last2...dari novel terus ke movie...memang gempak r..tapi yang paling aku banggang tu...korang duk citer2 kat aku..saja nk buat aku naik angin + jelus nan korang kan..pas tu..duk citer lak jalan citer kat aku..waaa..yang tu aku nak marah....weiii...aku lom tengok ag weii...korang saja nk buat aku marah nan korang..menci..menci....asal la besut ni xdew panggung wayang..law x..memang aku la org pertama yang akan terpacak duk pan tu..waaa....xkan aku nk g KB MALL or KUALA TERENGGANU semata-mata nk tgok citer tu...2jam beb nk sampai sana...tu pon law sempat nk tengok citer tu....waaa...aku siyes sebal nan korang...korang dh syok2 duk tengok citer tu..aku jew yang belum...lambat pick up tol la aku ni...weeiii....nak tgok juga..mak,ayah,abang, akak,...nk tengok ombak rindu....nak tengok....aku memang JELUSSSSSSSSSSSSSSSS nan korang2 yang dh tengok citer tu..........ok..fullstop!!!!!!!

No comments:

Post a Comment