background

Sunday 4 December 2011

~MALU~

pepagi yang indah ni..aku dah start bikin drama kat pasor....eish...eish..eish...jahat betol belut tu....hahahahhhaahaha..sebenarnya i ngah sebal ni...mau xnya...tengah duk syok2 pilih ikan nan mak..tetiba lak adew sekor belut tu melompat keluar dari tongnya....muka i memang cuak n terkozut beruk dah...dek kerana geli tengok belut tu....terus lari lintang pukang.....malu weiiii....duk lari kat tengah2 pasar tu...siyes weii...malu giler...ni semua belut tu punyer pasal..........aku benci KO....AKU BENCI GILER2 KAT KO...nasib baik aku xmelatah jew pan dorang sumer tu..yang pastinya...sumer duk tengok aku,..ntah2 dorang duk cakap aku ni..."DARK GILER" agaknya....apa2 lah..janji aku xkena nan belut tu....eish..sebal betol ler...dah le tengah2 orang ramai duk beli barang..aku lak duk buat drama kat situ....hahahhaha...yang paling aku heran tu...cam ner lak belut tu leh keluar dari tong dia????????????hairan bin pelik bin ajaib tol ler....kalu nk kuar pon..agak2 ler...tunggu i xda kat tempat tu...ni dh xpasal2 i buat dramatik kat sana..ayoyo....malu mak den tadi....mak aku lak..1 hal...dh taw belut tu ada kat situ..nak pergi juga...dew pon sama juga..penakut...tapi yang aku tensyen...asal lak belut tu melompat kat kaki aku???dah ler mak aku jauh dari tempat aku tu...mau dew xgelak kat aku...dew dah cari port selamat ..tapi aku????????dah xpasal-pasal duk lari.......hahahahhaha...xpe lah..pengalaman yang paling buruk buat aku.....MENCI AKU KAT BELUT...n AKU MEMANG ANTI NAN BELUT

No comments:

Post a Comment