background

Saturday 8 September 2012

Why LiZA MENANGIS?????

merujuk pada title post tu...Liza a.k.a roommate tersayangku menangis..why??whYY?????hehehehe..(tanya lah dew sendiri...huahuahuaua)

meh sini meh..tok nak citer ni, aik2 blom tu...bak dulu pengeras kat tok..paling2 kurang mee bandung, tomyam, milo ais pon jadilah!!!!hehehehe...k la..jauh menyimpang jalan nih..huh!!!

Gini, disebabkan Bezday ZA jatuh pada hari Sabtu (8/9), so aku telah lancarkan perang dingin kat dew..aku DERA perasaan dew selama 1 minggu..xtegur, xcakap, buat dew sakit hati gara-gara nak celebrate Bezday dew..huhuhuhu..hambek ko!!!rasakan...sodapkan ..rasa cam blueberry pon ada ..hahahahah...mula-mula nak buat cam ni..memang xsampai hati tapi memandangkan nilah last bezday dew yang aku dapat sambut sebolom kami melangkah kuar dari POLIMAS ni..so aku bagi kenangan yang paling KAW..KAW!!!(hambek ko..ingat sampai mati, sampai tulang yang paling dalam k), lagipon, selama kami pakat duk celebrate, mandi telung + air + telor tu dah memang jadi makanan asas tuk kami..oleh kerana nak bagi kelainan siket..so aku nekad tuk lancarkan perang dingin selama 1 minggu (start ahad-sabtu)..hahahaha..KEJAM GILER AKU NIH!!!!dah la 1 bilik, xtegur sapa, dalam bilik tu cam duk sorang-sorang,sunyi sepi baq kat hampa..memang Dashyat lal sape yang tgok...hehehehe...yang paling xleh lupa skali..aku xbuko pose kt bilik lain, aku tinggal dew n aku saje tutup lampu (nak bikin dew panas jew)..hehehe...ingat balik..memang syok har..har..lagi2 memang aku taw dew jenis cam ne, tu yang sakan aku duk usik dew...hehehehe..ni lah Bezday yang paling THE BESTTTTTTTTT pernah aku buat,n celebrate tuk member2 aku..lau di ikotkan plan aku, malam ni baru aku cakap ngn dew,,tu pon pas aku mandikan dew tapi disebabkan member aku lagi sorang xde..so tercancel la...hehehehe...law x, lagi teruk dew kena..xpasal2 kena mandi tepung kat SECRET RESEPI...hehehe(disebabkan ujan je pon)

So, pas Zohor, aku terus bagi present kat dew,,,,mak aiiiiii..sekali dew menangis tuh!!!!!hambeq ko..aku tergelak-gelak tengok dew...hahahahaha...klakor tolll la dew ni..gelabah xtentu pasai...siap peluk2 aku g...gara-gara xtahan bila aku xcakap ngn dew slama 1 minggu kot..huhuhu..untunglah hang..1 minggu...law 2 bulan..cam ne????hehehe..pe pon..nilah present aku tuk dew...hadiah biasa2 jew...

JENG...JENG...




PENYU a.k.a. MEK NYU..
(saja aku bagi lambang negeri aku memandangkan aku ni anak TERENGGANU n dew lop KELANTAN)



Ni warna peveret dew..huhu

ni bahagian depan dew..siap ada TERENGGANU g tuh..hambeq ko..



seee...yeay..terengganu...ko ingatlah aku sokmo deh cik za

so, itulah siket banyok crito why mek za nangis tadi..hahaha..sumpah klakor la tgok muko dew..huhuhu (nasib baik aku xrakam tadi..law x..hehehehe)
pe pon MEK ZA.....sayanaaaaanggggg MEK ZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAA Ketat-keeeeeeeeeeeeeeettttttttttttaaaaaatttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!heppy bezday, wish u all the best n good luck..doaku buatmu sentiasa mengiringi mu walau dimana jua ko berada..insyaallah..amin...



No comments:

Post a Comment