background

Saturday 24 March 2012

~MAAFKAN AKU MR. F~

 Maaf, bukan niatku untuk menghancurkan persahabatan yang kita bina bersama, bukan keinginanku untuk melepaskanmu pergi, bukan kemahuanku untuk melihat kau pergi dari sisiku akan TETAPI ianya KEMAHUAN kita BERDUA..masih mekar diingatanku setiap janji yang pernah kita lakar, bina bersama sewaktu kita masih berkawan..apa yang pasti .janji yang betul-betul membuatkan aku sengsara apabila TERPAKSA MELUPAKANMU sekiranya engkau telah mempunyai teman istimewa,,,adoyaiii..sakit aty aku bila dapatr tahu kau dah adew teman...bukan pasal jelus tapi engkau tidak berterus-terang...sumpah aku benci dengan orang yang sebegitu...jujurkan saja la..aku xkesah pon if ko nak bercinta..kan hak masing-masing...kalu ko bahagia..akan ku turut bahagia..ceh....jiwang gilak ayat den..tapi MAAFKAN aku...akan ku kotakan janji ku tuk lari dari kehidupanmu...masing-masing perlu buat hal sendiri, no more friends kan???masih kah kau ingat?????aku xsure la ko ingat ke x..but for me..aku sentiasa ingat janji-janji kita berdua k..maaf la aku ambik tindakan cam ni..untuk kotakan janji...so aku terpaksa  kasar dengan ko...maklumlah..HATI KENA KERING..bak kata ko an...huahuahau..bukan aku xsayang dengan persahabatan kita...tapi aku terpaksa..sumpah weeiii..aku sayangkan ko..sayangkan persahabatan ni..but aku xmau pisang pisang berbuah 2 kali...cukup la aku terpaksa terima dengan bekas tuppware  GF ko..sakit derr...maki hamun dia tu  ..so, mau xmau kena terima gak k..promise tetap promise kan??????????pe pon..thanks 4 everything...kehadiran kau sedikit sebanyak telah mewarnai hidup aku...banyak yang aku telah pelajari dengan ko..ko lah sahabat dunia akhirat aku...dan maaf ..kita terpaksa lepaskan persahabatan ini..aku sentiasa doakan kebahagiaanmu bersama si dia...halalkan semuanya k...untuk terakhir kalinya..MAAF ANDAINYA ENGKAU TERLUKA..bukan ku pinta..but inilah yang dinamakan sebuah janji,,AKAN ku KOTAKAN ia... 

2 comments:

  1. hurmmm.. i want that to :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. andai diberi peluang...usah la jd seperti saya..melupakan seseorang itu amat sukar kerana dia telah menjadi sebahagian yg kita sayang.. :(

      Delete