background

Saturday 24 March 2012

~BB1M~

SORRY, maybe BB1M ni adalah story yang dah berhabuk..but cam ne pon..aku still nak story la siket...hehehe,,xmau marah,,marah k...baru semalam aku dapat gunakan my BB1M tu...thanks pada Cik Sarah.. dah sudi postkan tuk saya ye...hehehe..really2 appreciate thatz..gara-gara terlalu sibuk dengan kerja yang xabis-abis tu..so mau xmau...terpaksa simpan dulu voucher tu..simpan punya simpan...dah dekat ngan tarikh tamatnya..adoyaiii..teruk betol aku ni an???hehehehe...last-last, abang datang paksa p BATU PAHAT MALL..memasing sama je..lupa ngan voucher tu....so, destinasi pertama dan terakhir adalah KEDAI BUKU POPULAR...walaweyh...dah xnampak rupa kedai buku dah..terlalu ramai orang...mak aiii...untunglah kedai tu semalam...agak-agak..berapa ribu la depa dapat semalam ni erk????(hahahaa...busybody jap aku ni)..seriously, aku xpenah nengok kedai tu seramai itu...apa faktor yang menyebabkan seramai itu??????blur dan kompius jap....kat dalam tu dah macam ikan sardin dh...xda space langsung nk berjalan..nk kuar lagi r..xjumpa pintu...mau xmau..terpaksa la aku, eysha , abg n abg ipor bertapa kat dalam tu...penat seyh ...lagi2 idop udara xbape segar lak..adoyaii...maklum la..sengsorang punya perfume..pergh...cam2 bau...kumpul2 punya bau tu..dah xwangi dh...buat kepala aku jadi pusing..hahahahaha...adoyaii..penat seyh tunggu depa2 ni nak balik...maklumlah, masing-masing sama juga ngan aku..saat terakhir baru ingat nk gunakan voucher tu..mak aii...melampau la...hehehe...so, duk dalam tu...dh xtaw nk beli apa...sebelum pergi tu..dah buat list la...tetiba sampai kat sana..list kt mana, orang ke mana...hehehee...dah dekat kedai tu nak tutup..baru dapat berbelanja sakan...dah xde orang..huhuhuhu..tapi nampak impaknya lah...kebanyakkan barang2 yang aku nak tu..semuanya dh abis..cam pisang goreng lakunya....geram seyh...hehehe...tu la..lain kali beli lagi time last2 minit..padam muka aku...alih2 dh xtaw nk beli apa...ambik ko..3 pendrive aku beli...2 untuk yang 16GB, 1 untuk yang 8GB punya...baru RM 100 lbh...balance pon manyak ag...so, aku suruh je abg ipor pilih apa yang depa nk kt kedai tu....hahahahaha..sorry la Kerajaan Malaysia..aku terpaksa beli barang2 yang xda kaitan...penat seyh nk blanja RM200 tu..huhuhuhu..pe pon thanks bangat dh bagi voucher tu...serius wa ckap sama lu..memang lu menguntungkan kedai buku der....hahahahhaaha..ok la..cukup sampai sini...wa nk checklist barang yang wa beli semalam...lupa nk check la..hehehehehe..daa....

No comments:

Post a Comment