background

Friday 4 November 2011

~welcome NOvember~

belom terlambat ag tuk i wish 'Welcome November' ..October..pasti aku xkan lupakanya dengan cepat..terlalu banyak kenangan suka duka yang telah aku lakar bersama2 bulan tersebut..xkira dalam pelbagai aspek...yang paling sukar tuk aku lupa ialah TERENGGANU tuk kali ke3 berjaya ke slot Final, kelam ribut ngana assigment, quiz, test, dan macam2 ag..pokoknya,,memang bulan 10 tu..agak memenatkan kepala otak ni....alhamdulillah..sumanya settle and berjalan nan jaya sekali lagi..hurayy...syabas buat diri ku...hehehehe...bukan apa..last 2 week..minggu paling menyebalkan bagiku...mana nk siapkan assigment ag..nk study tuk test n quiz ag...nan repot lagi..waduh2..pening palo den ni..pe pon..sumanya dh settle...just waiting next assigment from lect,,,adoyaii,.bila mau bagi ntah,..dh la nk kena DUE ..ary ahad ni..before exaam..so...berakhirnya OCTOBER..bermulalah kerjaku as student..kena ulangkaji coz NOVEMBER merupakan tarikh keramat bagiku dimana final exam akan bermula..waaa...hidupku penuh nan buku la gamaknya,,,lgpon..xmau carry modul tuk sem ni...bukan takat sem ni jew..sem lain pon..harapnya..xdew yg kena carry...amin..lgpon..next sem..aku akan mulakan praktikal...hopefully..final exam ni..aku lepas semuanya,,baru leh pikiaq praktikal..rules baru mengatakan, if sesapa yg kena carry modul tuk sem ni,,,so xleh p praktikal..walaweyh...ak xmau..xmboh tambah sem...mau cepat2 abis....adoyaiii...lama lagi nk abis..lg 1 1/2 taun g..baru dapat diploma...so..now..kena pikiaq sal final exam dulu...sem ni...5 paper ak kena jumpa ..before dapat balik kmpung...mau xmau..terpaksa kena study bebetoi ...dh leh memain cam dulu g...law x, jenuh kena ngulang sem balik....paper2 tu sume killer2..hopefully ak leh r jawab sume,,ak xharapkan AKJ,...tapi aku mengharapkan pointer aku akan bertambah ,,,tu lg bagus bagi ku..bukan apa..nk gapai AKJ tu..payah bagiku yang banyak xpaham nan subject2 yg masuk final tu..better aku mengharapkan agar pointer aku akan bertambah..tu jew yang aku mengharapkan ...moga akan adew sinar ni balik semua ni...

No comments:

Post a Comment