background

Sunday 30 October 2011

~sia-sia~

entry kali ni, i nak story siket boutz today..punya la semalam penat duk buat assigment bi ..dalam kul 3 pagi baru complete..so, duenya..ary ni...so..xtidow la i smlam nk settlekan kerja tu...so...after settle kerja tu..save lam pendrive...bajet sok pagi nk p print out r..before that, i der taklimat akhir bout praktikal...so kena layan yg tu dulu r kt dewan..pom pang-pom pang cakap taklimat tu 4 jam..mmg cuak gler r ...dh la xcukup tidow..mau 4jam dalam tu..i tidow xpepasai lak...hakhakhak...so...layan punya layan taklimat tu...tepat2 kul 10 a.m...orait....abis sudah.....waakakakaka...horeyyy...yeeppyyy....so..tanpa berlengah..i p r check i punya nama 4 praktikal kt UPLi..walaweyh...ramai gegiler org yg nk semak nama dorang...walaweyh...nasib baik dew 1 group dark popuan..datang2 kt UPLi terus p direct kt komputer...so..pa tggu lagi..aku pon join dorang sama r..hehehehe...leh lak cam tu erk...hehehehe..so..pas settle...mmg kompom tempat praktikal aku kt LY FURNITURe...tanpa tggu lama..terus aku turun bawah..bajet nk p join nan dark klass...pikiaq2 balik..xmboh la..banyak kerja lom settle ag..so ..aku p CC, print out assigment bi tu..ok..part tu..settle...so..sementara nk tggu kul 2..aku naik bilik lu...bajet nk siapkan report mesin yg lg siket tertinggal la...then..sarah datang bilik...gtaw sal klass bi xda....yahooo....hurray...mmg ak tunggu sesangat bab ni....hahhahaa...lgpon leh r settlekan aku punya kerja yang lelain tu....so...dari report mesin till mekanik mesin...semuanya beres...........yeah...siap semua...dh xyah duk kalut2 lagi dah....gara2 bi xda ary ni...sumanya complete...thanks madam maznah.....hehehehhee...by the way...yg aku geram sengsangat tu...si pakya ni...last2 minit minta kerja mesin..nasib aku sempat copy paste tadi...wakakakakkakaa....hehehehehe....so..today..sku berbahagia sengsangat dimana semua homework aku..dh settle...........apa lagi..merdeka..merdeka..merdeka.... o     yeah!!!!!!!!!1

No comments:

Post a Comment