background

Saturday 6 August 2011

~MY SouL, MY hERo~

ANTARA SEBAHAGIAN DARIPADA WIRA-WIRA THE WHITE TURTLE

Tahniah n syabas buat skuad Penyu...dimana seperti yang kita dah lama ketahui bahawasanya PIALA FA  telah menjadi hak multlak milik kita n piala tu sudahpon diarak diseluruh DAERAH iaitu KUALA TERENGGANU, KEMAMAN, DUNGUN, BESUT, MARANG, SETIU & HULU TERENGGANU ..tp giey yg pling rugi coz time tu..polimas baru je start pengajiannya..waaa..sedih kot..dh lama tggu nk bergambar n plg penting nk tengok depan mata piala tu...namun semuanya menjadi kenangan ,,,coz xdapat balik..maklumla banyak hal nk kena buat lg2 register blaja...sedih gler r time  tu..member lak..duk tag gambor sal dorang g tgok piala tu...waaaaa...ak memang jelus tahap gaban ngn korang kot...xpa2..kali ni aku harap PIALA MALAYSIA lagi sekali menjadi milik TERENGGANU..waa..cuka cuki aty aku jew erk..hehehe..ops lupa lak nk update sal team aku ni akan lawan sapae lak..mengikut pengundian yg telah dibuat..skuad kesayangan aku 1 kumpulan ngan PKNS, SIME DARBY & NEGERI SEMBILAN..WOW..mmg mantap r team kumpulan skuad aku ni..lagi2 PKNS TU..org ckp susah nk lawan coz dew mmg top...tp bagi aku..ak teramat sangat YAKIN pada skuad aku...law dh tercatat bahawasanya TERENGGANU MENANG..Aku terima..law mmg bukan nasib TERENGGANU..AKU AKAN TERIMA JUA..ak kan player ke 12..so aku leh terima ...biar la kita sokong secara bijokkk.....adoyaii lambat lop r game ni..pas raye..xsabar2 nk tgok skuad kesayangan aku beraksi...lg2 nk tgok corak permainan dorang sume..lagi2 coach TUAN HAJI IRFAN BAKTI..mmg xsabar la nk tengok...lg2 nk tgok abe JOE   n ASHAARI beraksi...tp bg aku all players dari skuad kesayangan aku  tuss..memamg terbaaek dari yg terbaaek.....wa solute la sama u all...u all paling terbaek  bagi aku...lg2 u all dh naikkan nama terengganu,,,thanks a lots k....pe pon...HOPE  PIALA MALAYSIA MILIK SKUAD PENYU..INSYAALLAH..AMIN..

No comments:

Post a Comment