background

Monday 8 August 2011

~AKU seorang BLOGGER~~

t

Aku seorang Blogger????nice x name tu???hahahha...boleh la..entry kali ni sal cm ne giey fallen in love with blog...dari giey sem 2 g..minat ngat nk wak blog ni..tp xpandai je tuk create blog tu...then..mber giey a.k,.a dawie..dew la yg duk suruh giey follow dew punya blog..mula2 xminat...pastu tgok blog dew..mak aii..mmg gempak gler2 r...kreatif gler dew hias dew punya blog...jeluss pon adew...dh la giey xpandai nk buat blog..dew lak suruh follow blog dew...cam hampeh...pas tu adew la baca 1 blog ni..milik ex-tunang apek..a.k.a . khairul fahmi tu..memang menarik gler r dew ..gempak kot...dh lama duk follow-mollow dew punya blog..tiba2 teringin lak nk ada blog sendiri..so start dari situlah perjalanan hidup aku sebagai BLOGGER..blog giey ni..just tuk diri sendiri jew..coz giey suka merapu seorang diri...law blh xmau la sape3 yg follow..sekadar luahan hati ini jew...hehehehe..lagi story yg menarik bile dh buat blog..first time buat blog..memang sakit aty la..pasal xpandai nk hias blog tu..main bedal jew blog aku....mmg simple gler3 r..coz xtaw cm ne nk hias blog tu...alih2 masa duk komen2 ngan Wan a.k.a. SAMPRIT UNGU...dew duk cakap sal blog dew..aku pa lagi..cakap la sal blog yg baru aku buat..then dew nk follow blog ak...ak mmg xkasi r..bukan ape..malu kot ngn blog aku tu..kosong jew...alih2 dew lak tolong decorate ak pnya blog..waa..mmg xcaye je..sampai kul 2 lbh kot...dew duk decorate n ajaq aku cm ne nk hiaskan aku punya blog..yg xtahan tu..tgah2 dew duk ajaq aku...sempat ag aku g buat maggie n milo...lapor sengsangat la..dh xleh nk cover...hehehe..macam2 dew ajaq aku..siap bagi link kt aku la untuk memudahkan aku service ak pnya blog...yg paling klakar...dew suh ak install team viewer 6..yg aku lak..semangat glew r nk install..aku terinstall benda lain lak..hahahaha...mula la cover line ngan dew..tya nk install yg mana...apa punya lembaq ak ni..huhuhu,...soe Wan...pastu..time dew duk ajaq ak..aku leh lak lentoq pan lappy..nasib baik la dew xnmpak...agak2 10 minit gak aku lena..b4 romateku pggil aku...lg skali..soe Wan...pe pon...dengan bantuan Wan..aku dh pandai nk decorate ak pnya blog,.xsangka ak..dew tu budak electric pndai gak lam hal decor2 ni..aku pon sama r..budak meki..pandai gak..hahhaha...puji diri jap..slama ni xda org nk puji..hahaha..oleh itu aku telah menaikkan nama dew sebagai LECTURE KESAYANGAN AKU..coz dew xda bg assesment, quiz, test or exam..hahahha..lect xbergaji wow...susah maw dapat..:P...pe pon..aku amat berterima kasih ngn dew a.k.a WAN COZ SUDI AJAR SAYA YG MEMANG AGAK LAMBAT PICK UP ni..thanks Wan ..laupon kita xdelah rapat sgt..n baru je kenal..tapi wan dh banyak tunjuk ajaq tuk giey..semoga suatu hari nanti..ALLAH akan membalas segala budi baik Wan tuk giey..ops..b4 terlupa..aku kenal ngn Wan ni..masa kami disatukan lam kem BSMM..dew lak 1 group ngn ak..dh la pemalu tahap apa ntah...mmg pemalu gler2 r....susah nk ckp ngn popuan taw..tu masa first2 kenal dew...now...dew sudah berubah..dh kurang dew punya malu...n paling syokz sekali..upe2nya,,dew ni memang gila2 orangnya...dulu xtaw coz dilindungi oleh sifat MALUNYA ITu..n paling best lagi...dew ni kuat juga jiwang n tangkap leleh..hahhaa...Wan2..upenya ko ni..banyak watak tol la..rugi dulu xkenakan ko kaw3 punya....hahahha...jangan marah k....ingat la upe awak masa kena berlakon tu...dh la 2 org je laki lam group ak..mmg cuak gler r muka dew..hahhaa..apa pon..kenangan semua tu n plg syok..dew adalah sahabat aku di dunia ini n insyaallah di akhirat jua..THANK BERBANYAK WAN>>>

No comments:

Post a Comment