background

Friday 6 July 2012

Incik Blog


As salam semua...sori sangat coz dah lama an saya x update blog ni...2-3 bulan lepas, memang busy sangat2..maklumlah, nak habiskan training lagi, mana nak buat report, nak keja lagi..adoyaiii..cam-cam problems datang..tapi, syukur alhamdulillah..semuanya dah settle...aku dah turun pangkat..yahuuuuuuuuuuu....(bukan main sonok yer ko..report sampai skrang, lom siap g..bila mau buat???) ,ish...report xhabis2 g..ntah bila agaknya nak siap ni..herm...(tu lah, dasar pemalas, emang cam tuh!!!!!) maaf ye incik blog...xsempat saya nk conteng kat sini...gara-gara busy, satu ape pon xsiap..hahahahhaa..menggong tol la aku ni an....k la..out of minds..ni nak story sal idop aku k..hope u ols, likez..







2 comments:

  1. akhirnya di-update jgk blog nie.. hehehhe

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, dah lama juga x update blog ni..dah berhabuk an..hehehehe....

    ReplyDelete